Saint October
Animowany / Sensacyjny / Fantasy / Suspens
Japonia,
2007, 25 min
Scenariusz:
笹野恵Zdjęcia:
Kenji TakeharaMuzyka:
Hiroshi TakakiObsada:
榎あづさ, Yū Kobayashi, Yukari Fukui, 鈴木真仁, Yūki Ono, Naru Kawamoto, Toshiyuki Toyonaga, Kenjirō Tsuda, Takehito Koyasu, 江里夏, Kanae Oki, Takahiro Hirano, Rie Nakagawa, 井上優Obsada
榎あづさ
Japonia
Najlepsze seriale:
Hunter x Hunter (2011) (serial)
Širokuma Café (2012) (serial)
Bakuman. (2010) (serial)
Yū Kobayashi
Japonia
Najlepsze seriale:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (serial)
Šingeki no kjodžin (2013) (serial)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (serial)
Yukari Fukui
Japonia
Najlepsze seriale:
Kareši kanodžo no džidžó (1998) (serial)
Furi Kuri (2000) (serial)
Strawberry Panic (2006) (serial)
鈴木真仁
Najlepsze seriale:
Mušiši (2005) (serial)
One Piece (1999) (serial)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (serial)
Yūki Ono
Japonia
Najlepsze seriale:
Hunter x Hunter (2011) (serial)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (serial)
Blue Lock (2022) (serial)
Naru Kawamoto
Japonia
Najlepsze seriale:
Kemono no sódža Erin (2009) (serial)
Gunslinger Girl (2003) (serial)
Kateikjó Hitman Reborn! (2006) (serial)
Toshiyuki Toyonaga
Japonia
Najlepsze seriale:
Haikjú!! (2014) (serial)
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (serial)
Tengoku daimakjó (2023) (serial)
Kenjirō Tsuda
Japonia
Najlepsze seriale:
One Punch Man (2015) (serial)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (serial)
Šingeki no kjodžin (2013) (serial)
Takehito Koyasu
Japonia
Najlepsze seriale:
Sósó no Frieren (2023) (serial)
Stalowy alchemik: Misja braci (2009) (serial)
Initial D: Second Stage (1999) (serial)
江里夏
Japonia
Najlepsze seriale:
Fairy Tail (2009) (serial)
Tegami bači (2008) (serial)
Jamato nadešiko šiči henge (2006) (serial)
Kanae Oki
Japonia
Najlepsze seriale:
Naruto: Šippúden (2007) (serial)
Durarara!! (2010) (serial)
Soul Eater (2008) (serial)
Takahiro Hirano
Japonia
Najlepsze seriale:
Gunslinger Girl (2003) (serial)
Full moon o sagašite (2002) (serial)
Kateikjó Hitman Reborn! (2006) (serial)
Rie Nakagawa
Japonia
Najlepsze seriale:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (serial)
Fate/Zero (2011) (serial)
Lovely Complex (2007) (serial)
井上優
Japonia
Najlepsze seriale:
Mušiši (2005) (serial)
Naruto: Šippúden (2007) (serial)
Kill La Kill (2013) (serial)