Ostatni dzienniczek (1)
Co mi nejvíc utkvělo v paměti z filmů a seriálů v roce 2015
(pořadí je náhodné)
1. Co děláme v temnotách - nejzábavnější a nejodlehčenější film roku
2. Jmenuji se Khan - stále aktuální téma, skvělé herecké výkony a myšlenky, které jsou mi blízké.
3. Austrálie - opožděně, ale přece. Největší romantika z filmů, co jsem letos viděla. Dechberoucí obrazy, příběh, co nedá divákovi ani chvíli na vydechnutí a krásná titulní melodie.
4. Jasmíniny slzy - pravidelná dávka Woodyho a skvělá Cate, která byla na facku (aj na dvě).
5. Bezedné moře - největší deprese roku. Sledování mě úplně vyčerpalo, rozsekalo a rozhodně mi nezvedlo náladu. Ale zvráceným způsobem mě to bavilo.
6. V kruhu koruny - Jindřich IV. + Jindřich V. - nádherné verše Shakespeara, úžasná britská angličtina a herecký koncert ironse a Hiddlestona.
7. The Age of Adaline - chytlavé téma, úchvatně krásná Blake a happyend, který potěší.
8. Život Adele - mám ráda teplé filmy a tenhle byl nadmíru povedený.
9. Zmizelá - Fincher je prostě dobrý a vybírá si skvělé náměty. Ani minutu jsem se nenudila.
10. Pojedeme k moři - nevěřila jsem, ale je to opravdu povedený debut. Nejlepší z nových českých filmů, co jsem letos viděla.
Seriály, co mě zaujaly:
1. Peaky Blinders - nevěřila bych, že druhá řada bude ještě lepší než první... Takže jsem zvědavá, co provedou se třetí. Cillian je Bůh:-)
2. Agent Carter - Peggy mě baví a v kombinaci s Jarvisem vytváří roztomilé duo. A z kostýmů, líčení a účesů plesá moje srdéčko milovníka retro módy:-)
3. Aquarius - zajímavé téma, naprosto dokonalý soundtrack, sexy Duchovny a retro kostýmy.
Zklamání roku:
1. Sedmý syn
2. Bez kalhot
= filmy, u kterých se mi otevírala kudla v kapse. Blbosti, které mi nepřišly ani zábavné. Bohužel...
3. 12 let v řetězech - od tohoto oskarového filmu jsem čekala mnohem, mnohem víc...
4. Dáma ve zlatém - Helen jako obvykle skvělá, ale konec příběhu mě vcelku zklamal a Reynolds byl dost jalový...