Dzienniczek (18)
Filmové awards za rok 2023
Filmy
1. Babylon
2. Tetris
3. Alibi.com 2
4. John Wick 4
5. Bastarden
6. Air
7. Spider-Man: Across the Spider-Verse
8. Oppenheimer
9. The Covenant
10. Evil Dead Rise
Seriál
Zklamání
Mission Impossible - Dead Reckoning Part One
Indiana Jones and the Dial of Destiny
Filmové awards za rok 2022
Filmy
5. Elvis
6. Párty Hárder: Summer Massacre
10. Bullet Train
Horor
Animák
Překvapení
Zklamání
Česko
Speareho awards za rok 2021
Filmy
2. Outlaws
4. Cruella
5. Wrath of Man
8. Free Guy
10. The Father
Horory
The Conjuring: The Devil Made Me Do It
Překvapení
Quo vadis, Aida? - Nejlepší evropský (festivalový) film
Zklamání
Seriály
Plakáty roku
Soundtracky
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
Český film
Dokumenty
Sir Alex Ferguson: Never Give In
Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer
Sledování hororů v období Halloweenu 2021
5/5
The Deep House (2021) ✔
Halloween Kills (2021) ✔
The Night House (2021) ✔
V/H/S/94 (2021) ✔
It Follows (2014) ✔
Top Filmy 2020
Tak nám tenhle šílený rok pomalu končí a opět se tak jako každý rok připojuji k některým uživatelům s mými filmovými oceněními. Nechci a ani tu nebudu vypisovat, jak tenhle rok probíhal , ale jen dodám, že jsem letos díky pandemii viděl daleko větší počet filmů než je u mě zvykem, takže přeci jen to k něčemu bylo. :D .. Každopádně z filmového hlediska to byl pro mě velice dobrý rok, zhlédnul jsem velký počet starších filmů, na které jsem se chtěl již nějakou tu dobu podívat, a zároveň jsem konečně zavítal do mnou pořádně neprobádaných vod zahraniční kinematografie, především té jihokorejské, která mi čím dál tím více přirůstá k srdci.
Mým pravidlem zůstává, že se řídím tím, kdy film měl v České republice premiéru, tzn. počítám zde i filmy, které vyšly v zahraničí na konci roku 2019, ale u nás měly premiéru až v roce 2020. Budu rád, když mi dáte vědět, o nějakém dalším kvalitním snímku, na který zapomínám) - pokusím se zkouknout co nejdříve a pokud se kvalita prokáže, budu postupně aktualizovat.
Letos jsem také poprvé zařadil ocenění za nejlepší horor, dokument a seriál, kde si sice vyberu nejlepší, ale berte to prosím Vás s rezervou, protože nejsem úplně seriálový ani dokumentární typ a určitě mi spousta kvalitních snímků z tohoto odvětví utekla, proto si vyberu jen ten opravdu nejlepší, který ve mne zanechal tu největší stopu. Ještě bych Vám všem chtěl na závěr popřát všechno nejlepší do nového roku a mnoho prodívaných hodin kvalitní filmové zábavy.
PS. Nezapomeňte, že každý má svůj vytříbený vkus a každému se líbí něco jiného, to co se může líbit mě, se nemusí líbit Vám a vice versa. :-)
(1=nejlepší)
Film roku
2. 1917
3. Druk
Honorable Mentions
6. – 10. místo
6. Kol
9. Tenet
10. El hoyo
Dokument roku
David Attenborough: Život na naší planetě
Horor roku
Seriál roku
Filmy na Halloween 2020
5/5
Los Otros (2001) ✔
The Texas Chain Saw Massacre (1974) ✔
Daman akeseo guhasoseo (2020) ✔
Get Out (2017) ✔
The Mortuary Collection (2019) ✔
Mých Top 10 hororových melodií (My Top 10 Horror Movie Theme Songs)
...
Moje oblíbené filmové scény 1
John will come for you. Viggo tells his son about John Wick
Herecký koncert Michaela Nyqvista v roli Vigga, který představuje svému synovi Johna Wicka... nejlepší představení hlavní postavy
https://www.youtube.com/watch?v=zSFzBXDF8mA
''John is a man of focus, commitment, sheer will.''
"I once saw him killed three men in a bar with a pencil... with the fucking... pencil."
"I made a deal with him... I gave him an impossible task, a job noone could have pulled off.... the bodies he buried that day laid a foundation of what we are now."
Why so serious scene
Tady není nutno něco rozebírat... jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec a de facto jsem zde mohl dát jakoukoliv scénu a na hodnotě bych rozhodně neubral... jako čestné uznání bych vybral "Joker's Pencil Trick" a "Interrogation Scene"
https://www.youtube.com/watch?v=PoyejjJGajk
"Do you want to know how I got these scars? My father was a drinker, and a fiend. And one night he goes off crazier than usual. Mommy gets the kitchen knife to defend herself. He doesn't like that. Not. One. Bit. So, me watching, he takes the knife to her, laughing while he does it. He turns to me, and he says, "Why so serious?" He comes at me with the knife, "Why so serious?" He sticks the blade in my mouth, "Let's put a smile on that face!" And...Why so serious?"
Emma Stone & Ryan Gosling Bar scene
Ryan Gosling jako velký borec a "pravý gentleman"... a Emma Stone tu je k sežrání
https://www.youtube.com/watch?v=jQsGsAUBPf4
"Say, Jerry, I bet you got a ducky war story behind that lighter."
"Mostly I just like to play games." "What kind of games?" "I like to play post office." "Post office? It's a kids game." "Not the way I play it."
Top Horrors in 2020?
1) The Grudge ✔ 1*
2) Underwater ✔ 3*
3) Color Out of Space ✔ 2*
4) The Invisible Man ✔ 3*
5) Brahms: The Boy 2 ✔ 2*
6) The Lodge ✔ 2*
7) The Hunt ✔ 2*
8) Ratu Ilmu Hitam ✔ 4*
9) Peninsula ✔ 3*
10) The New Mutants ✔ 2*
11) Antebellum ✔ 1*
12) The Mortuary Collection ✔ 4*
13) #Saraitda ✔ 3*
14) Freaky ✔ 3*
15) Voces ✔ 4*
Top Filmy 2019
Rok 2019 nám oficiálně ukončil celou dekádu a ačkoliv se mohlo na začátku zdát, že to nebude silný rok na filmy, tak opak je pravdou a dostavilo se nám několika mimořádných snímků a společně s nimi i spousta těch nadprůměrných. Zmínit musím také Netflix, který se každý rok překonává a těším se, co přinese do dalších let.
Zde přikládám svoje nejlepší filmy, které jsem za tento rok doposud viděl.
1. Parasite
2. Once Upon a Time in Hollywood
3. Le Mans' 66
4. John Wick 3
5. Joker
Honorable Mentions
6. – 12. místo
Top Horrors in 2019?
1) Escape Room ✔ 5* (není vyloženě horor, před vydáním se mluvilo o hororu)
2) The Prodigy ✔ 3*
3) Happy Death Day 2 ✔ 4*
4) Us ✔ 1*
5) Annabelle 3 ✔ 1*
6) Brightburn ✔ 3*
7) Pet Sematary ✔ 4*
8) The Curse of La Llorona ✔ 2*
9) The Dead Don't Die ✔ 1*
10) Scary Stories to Tell in the Dark ✔ 4*
11) IT: Chapter Two ✔ 3*
12) Ready or Not ✔ 4*
13) Child's Play ✔ 3*
14) Crawl ✔ 4*
15) The Lighthouse ✔ 1*
16) Countdown ✔ 3*
17) Eli ✔ 3*
18) Haunt ✔ 3*
19) Doctor Sleep ✔ 4*
Top Filmy 2018
Další rok je za námi, a proto poprvé přináším moje nejoblíbenější a nejlepší filmy, které jsem doposud za tento rok spatřil. Do této TOP pětky jsem nezařadil filmy, z posledních dvou měsíců (listopad a prosinec), které jsem ještě nestačil zhlédnout. Musím uznat, že tento rok byl o něco slabší na filmy než ty předchozí, no opět se tu pár skvělých kousků podařilo najít. (1=nejlepší)
1) Upgrade
2) Deadpool 2
4) Den 12. mann
PS. Pokud se najde nějaký top filmeček z tohoto roku, na který se podívám až za nějakou dobu, tak ho sem samozřejmě přidám.
Filmy na Vánoce 2018
Wrestling: Top 5 WWE Old School Theme Songs (Which are no longer in use)
1) Chris Benoit - Whatever
2) John Cena - Basic Thuganomics
3) Jeff Hardy - No More Words
4) Drew McIntyre - Broken Dreams
5) Randy Orton - Burn in My Light
Top Horrors in 2018?
Rok 2018 se zdá být více než nabitý, ať už Mainstreamem, Sequely nebo Remaky.
Jedná se o možnou TOPku hororů k roku 2018, každopádně je jasné na 99%, že se dočkáme nějakých filmových překvapení hlavně mimo USA (a s tím i zklamání bohužel, jak tomu bývá)... Vzhledem k velkému počtu lidí, kteří nesledují filmy odjinud, než z USA, jsem tu nezařadil filmy z Číny, Norska apod.
1) Insidious: The Last Key ✔ 2*
2) Summer of 84 ✔ 4*
3) The Strangers: Prey at Night ✔ 3*
4) The First Purge ✔ 2*
5) The Nun ✔ 3*
6) Halloween ✔ 3*
7) Overlord ✔ 4*
8) A Quiet Place ✔ 3*
9) Hell Fest ✔ 3*
10) Ghost Stories ✔ 3*
Wrestling: Top 5 WWE PPV Theme Songs of Each Year (1=TOP)
2008 2009
1) Wrestlemania - Light It Up 1) Breaking Point - Still Unbroken
2) Elimination Chamber - Fake It 2) Extreme Rules - You're Going Down
3) One Night Stand - Hell Yeah 3) Backlash - Seasons
4) Night of Champions - Devour 4) Royal Rumble - Let It Rock
5) Unforgiven - Rock Out 5) Survivor Series - Get Thru This
2010 2011
1) Wrestlemania - Be Yourself 1) Royal Rumble - Finger Eleven
2) Survivor Series - Runaway 2) Wrestlemania - Written in the Stars
3) Bragging Rights - It's Your Last Shot 3) Elimination Chamber - Ignition
4) Hell in a Cell - Sacrifice 4) Survivor Series - Good Feeling
5) Royal Rumble - Hero 5) Hell in a Cell - Set The World On Fire
2012 2013
1) Over The Limit - War of Change 1) Elimination Chamber - The Crazy Ones
2) Royal Rumble - Dark Horses 2) Wrestlemania - Bones
3) No Way Out - Unstoppable 3) Extreme Rules - Live It Up
4) Extreme Rules - Adrenaline 4) Wrestlemania - Coming Home
5) Survivor Series - Now or Never 5) Summerslam - Reach For The Stars
2014 2015
1) Wrestlemania - Celebrate 1) Hell in a Cell - Cut The Cord
2) Survivor Series - Edge of Tomorrow 2) Elimination Chamber - Coming For You
3) We Own It - Royal Rumble 3) Survivor Series - Warriors
4) Extreme Rules - Come With Me Now 4) Payback - Friction
5) Payback - Ticking Bomb 5) Royal Rumble - Gonna Be a Fight Tonight
2016 2017
1) NXT Takeover: The End - Karate 1) Tables, Ladders & Chairs - Legendary
2) Battleground - Feel Invincible 2) NXT Takeover: San Antonio - Monster
3) Wrestlemania - My House 3) Survivor Series - Greatest Show on Earth
4) Backlash - Stronger 4) Hell in a Cell - Breakin' Outta Hell
5) Summerslam - Back To The NYC 5) Extreme Rules - Hellfire
2018 2019
1) Survivor Series - Let Me Live / Let Me Die 1) NXT TakeOver UK: Blackpool - Doomsday
2) Backlash - Champion 2) Hell in a Cell - Here We Go
3) Tables, Ladders & Chairs - Body Talks 3) Survivor Series - Teeth
4) Greatest Royal Rumble - When Legends Rise 4) Clash of Champions - Champion
5) Super Show-Down - Monster 5) Wrestlemania - Work
2020
1) Wrestlemania - Blinding Lights
2) NXT TakeOver: 31 - Culture Head
3) Summerslam - SummerTime
4) NXT TakeOver: In Your House - Underneath
5) Hell in a Cell - Welcome to My Hell
Top 10 Horrors in 2017?
1) Alien: Covenant ✔ 2*
2) Escape from Cannibal Farm ✖ (odloženo + po vydání se jedná o velký průser, takže radši ani nebudu koukat :D)
3) The Belko Experiment ✔ 2*
4) Jigsaw ✔ 3*
5) Happy Death Day ✔ 3*
6) Leatherface ✔ 3*
7) Don't Knock Twice ✔ 1*
8) Annabelle 2 ✔ 3*
9) Split ✔ 2*
10) IT ✔ 4*
Wrestling: My Top 6 CWC Theme Songs
1) T.J. Perkins - Devastate
2) Cedric Alexander - Won't Let Go
3) Sean Maluta - Put In The Work
4) Brian Kendrick - Man With a Plan
5) Zack Sabre Jr. - Fear Nothing
6) Rich Swann - Around The World