Ulubieni reżyserzy (6)
Z tvorby pre mňa najlepšie: Votrelec (1979), Blade Runner (1982), Gladiátor (2000), Hannibal (2001), Americký Gangster (2001).
Z tvorby pre mňa najlepšie: 2001: Vesmírna odysea (1968), Mechanický pomaranč (1971), Osvietenie (1980), Olovená vesta (1987), Spaľujúca vášeň (1999).
Z tvorby pre mňa najlepšie: Schindlerov zoznam (1993), Zachránte vojak Ryana (1998), A.I: Umelá inteligencia (2001).
Z tvorby pre mňa najlepšie: Duna (1984), Modrý zamat (1986), Twin Peaks (1992), Lost Higiway (1997), Mulholland drive (2001).
Z tvorby pre mňa najlepšie: Pulp Fiction (1994), Od súmraku do úsvitu (1996), Kill Bill (2003), Kill Bill 2 (2004), Sin City (2005).
Z tvorby pre mňa najlepšie: Terminátor (1984), Votrelci (1986), Priepasť (1989), Terminátor 2!!! (1991).